Vítejte v mém novém e-shopu ručně háčkovaných košíků na miminka. :)

Obchodní podmínky

Tyto všeobecné obchodní podmínky („Podmínky“) společnosti Háčknu ti – Sabina Hofman, se sídlem Bezručova 1116, 362 22 Nejdek, IČO: 06239030, fyzická osoba podnikající podle živnostenského zákona, zapsaná v živnostenském rejstříku vedeném Městským úřadem Karlovy Vary, e-mail: info@hacknuti.cz, telefonní číslo: +420 728 587 555 (dále jen „Prodávající“ nebo „My“), upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů („Občanský zákoník“), vzájemná práva a povinnosti Vás, jakožto kupujících, a Nás, jakožto prodávajících, vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy („Smlouva“) uzavřené prostřednictvím e-shopu na webových stránkách www.hacknuti.cz.

Všechny informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů, která naleznete zde www.hacknuti.cz/zasady-ochrany-osobnich-udaju

Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva a Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění Podmínek můžeme jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek. O změně Podmínek Vás budeme informovat zveřejněním nového znění na našich webových stránkách. Změna Podmínek se nedotkne práv a povinností, které vznikly před nabytím účinnosti nového znění.

Veškerá komunikace mezi Námi a Vámi probíhá prostředky komunikace na dálku. Smlouva je tak uzavřena distančním způsobem prostřednictvím webového rozhraní E-shopu.

Pokud některá část Podmínek odporuje tomu, co jsme si společně schválili v rámci procesu Vašeho nákupu na našem E-shopu, bude mít tato konkrétní dohoda před Podmínkami přednost.

I. IDENTIFIKAČNÍ ÚDAJE PRODÁVAJÍCÍHO
Tyto všeobecné obchodní podmínky („Podmínky“) společnosti Háčknu ti – Sabina Hofman, se sídlem Nejdek, Bezručova 1116, 362 22, IČO 06239030, e-mail: [BUDE DOPLNĚNO], telefon: [BUDE DOPLNĚNO] („My“ nebo „Prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, vzájemná práva a povinnosti Vás, jakožto kupujících, a Nás, jakožto prodávajících, vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy („Smlouva“) uzavřené prostřednictvím E-shopu na webových stránkách www.hacknuti.cz.

II. ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Všechny informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů, které naleznete zde: [BUDE DOPLNĚNO].

Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva a Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění Podmínek můžeme jednostranně měnit či doplňovat, aniž by byla dotčena práva a povinnosti vzniklá podle předchozího znění Podmínek.

Smlouva je uzavřena distančním způsobem prostřednictvím webového rozhraní E-shopu. Pokud některá část Podmínek odporuje individuální dohodě mezi námi a Vámi v rámci objednávky, platí dohoda před Podmínkami.

I. NĚKTERÉ DEFINICE

  1. Cena – částka za Zboží.

  2. Cena za dopravu – částka za doručení Zboží, včetně zabalení.

  3. Celková cena – součet Ceny a Ceny za dopravu.

  4. Faktura – doklad o zaplacení vystavený v souladu s platnými právními předpisy (nejsem plátce DPH).

  5. Objednávka – Váš návrh na uzavření Smlouvy o koupi Zboží.

  6. Uživatelský účet – účet uchovávající údaje a historii objednávek.

  7. Vy – osoba nakupující na našem E-shopu, označovaná jako kupující.

  8. Zboží – produkty nabízené k prodeji na E-shopu.

II. OBECNÁ USTANOVENÍ

  1. Koupě Zboží je možná pouze přes webové rozhraní E-shopu.

  2. Poskytnuté údaje při objednávce musí být správné a pravdivé.

III. UZAVŘENÍ SMLOUVY

  1. Smlouvu lze uzavřít pouze v českém jazyce.

  2. Smlouva je uzavírána na dálku prostřednictvím E-shopu, náklady na komunikační prostředky hradí kupující (např. internet).

  3. Objednávka musí obsahovat:
    a) označení Zboží;
    b) cenu, způsob platby, dopravy;
    c) identifikační a kontaktní údaje;
    d) u opakovaných dodávek dobu trvání dodávek.

  4. Objednávku lze měnit až do jejího odeslání prostřednictvím tlačítka „Objednávka zavazující k platbě“.

  5. Po odeslání Objednávky Vám pošleme potvrzení na e-mail. Tím dochází k uzavření Smlouvy.

  6. Pokud Zboží není dostupné nebo překračujete limit kusů, kontaktujeme Vás a nabídneme uzavření Smlouvy v pozměněné podobě.

  7. V případě zjevné chyby v Ceně máme právo nabídnout novou smlouvu. Nepotvrdíte-li ji do 3 dnů, můžeme od Smlouvy odstoupit.

  8. Po uzavření Smlouvy vzniká povinnost uhradit Celkovou cenu.

  9. Objednávky lze provádět i přes Uživatelský účet, ale stále platí povinnost kontrolovat údaje.

  10. Slevy se uplatňují vyplněním příslušného pole při objednávce.

IV. UŽIVATELSKÝ ÚČET

  1. Registrací získáte přístup ke svému Uživatelskému účtu.

  2. Údaje musí být správné a pravdivé, při změně je aktualizujte.

  3. Heslo a uživatelské jméno jsou důvěrné.

  4. Účet je osobní, nepřenášejte jej třetím osobám.

  5. Účet můžeme zrušit po 5 letech nečinnosti nebo při porušení povinností.

  6. Účet nemusí být dostupný nepřetržitě kvůli údržbě.

V. CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY, VÝHRADA VLASTNICKÉHO PRÁVA

  1. Cena je uvedena v E-shopu, v návrhu objednávky a ve Smlouvě; Cena za dopravu a případné podmínky zdarma jsou součástí objednávky.

  2. Nejsem plátce DPH, Celková cena je konečná.

  3. Platba Celkové ceny:
    a) Bankovním převodem – informace v potvrzení objednávky, splatnost do 14 dní.
    b) Hotově při osobním odběru – splatnost při převzetí Zboží.

  4. Faktura bude vystavena elektronicky po úhradě a zaslána e-mailem; fyzická faktura se nepřikládá.

  5. Vlastnické právo přechází po úhradě a převzetí Zboží.

VI. DORUČENÍ ZBOŽÍ, PŘECHOD NEBEZPEČÍ ŠKODY

  1. Způsoby doručení:
    a) osobní odběr po dohodě;
    b) výdejní místa Zásilkovna;
    c) doručení dopravcem Zásilkovna.

  2. Doručení pouze v ČR, po dohodě i do zahraničí.

  3. Doba doručení závisí na dostupnosti a zvoleném způsobu; informace v potvrzení objednávky.

  4. Kontrola obalu při převzetí, v případě závady nebrat Zboží.

  5. Nepřevzetí Zboží (mimo případy dle čl. VI.4) nenarušuje naše povinnosti, ale může být důvodem odstoupení od Smlouvy.

  6. Náklady na opakované doručení hradí kupující.

  7. Nebezpečí škody přechází při převzetí, nebo pokud Zboží nebylo převzato, při možnosti převzetí.

  8. U nedostupného Zboží Vás budeme informovat o nových termínech.

  9. Pokud nelze dodat Zboží do 30 dnů, obě strany mohou odstoupit.

VII. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

  1. Zboží musí být bez vad a odpovídat popisu, účelu, vzorku a právním předpisům.

  2. Práva z vadného plnění dle příslušných ustanovení občanského zákoníku a zákona o ochraně spotřebitele.

  3. Vadné plnění lze reklamovat e-mailem nebo dopisem; vzorový formulář příloha č. 1.

  4. Podstatné porušení: odstranění vady dodáním/oprava, sleva, odstoupení.

  5. Nepodstatné porušení: odstranění vady dodáním/oprava, sleva.

  6. Odstoupení nebo nárok na nové Zboží není, pokud nelze vrátit Zboží ve stavu, v jakém bylo doručeno (s výjimkami uvedenými v textu).

  7. Reklamaci potvrdíme do 3 dnů, vyřídíme nejpozději do 30 dnů.

  8. Pokud je reklamace oprávněná, nahradíme účelně vynaložené náklady.

  9. Podnikatelé: oznámení vady do 3 dnů.

  10. Spotřebitelé: právo uplatnit vadu do 24 měsíců.

  11. Výjimky: nižší cena, obvyklé opotřebení, použité Zboží, povaha Zboží.

VIII. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

  1. Odstoupení dle tohoto článku nebo dalších ustanovení Podmínek.

  2. Spotřebitel může odstoupit bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí Zboží.

  3. Výjimky: Zboží na míru, rychle se kazící, vyňaté z obalu, digitální obsah apod.

  4. Lhůta k odstoupení je zachována, pokud Nám odešlete oznámení včas.

  5. Vrácení ceny do 14 dnů, až po vrácení Zboží.

  6. Náklady na vrácení nese kupující; náklady na dopravu vracíme jen do výše nejlevnějšího způsobu doručení.

  7. Odpovědnost za škodu při nesprávném nakládání se Zbožím.

  8. Prodávající může odstoupit před dodáním z objektivních důvodů nebo pokud kupující uvedl nesprávné údaje; podnikatelé – bez udání důvodu.

IX. ŘEŠENÍ SPORŮ SE SPOTŘEBITELI

  1. Nejsme vázáni žádnými kodexy chování dle § 1826 odst. 1 písm. e).

  2. Stížnosti vyřizujeme e-mailem: [BUDE DOPLNĚNO].

  3. Mimosoudní řešení: Česká obchodní inspekce, http://www.coi.cz, online platforma http://ec.europa.eu/consumers/odr.

  4. Evropské spotřebitelské centrum ČR: http://www.evropskyspotrebitel.cz.

X. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

  1. Právní vztah s mezinárodním prvkem se řídí právem ČR.

  2. Korespondence elektronicky; naše e-mailová adresa uvedena v identifikačních údajích.

  3. Změny smlouvy pouze písemně; informujeme 14 dní před účinností, výpovědní doba 2 měsíce.

  4. Vyšší moc – žádná odpovědnost; možnost odstoupení po 10 dnech.

  5. Přílohy: vzory formulářů pro reklamaci a odstoupení od Smlouvy.

  6. Archivace smlouvy elektronicky; potvrzení objednávky a Podmínky obdržíte e-mailem.

  7. Podmínky nabývají účinnosti 1.11.2025. 


PŘÍLOHA Č. 1 - FORMULÁŘ PRO REKLAMACI

Adresát:              Sabina Hofman

Uplatnění reklamace

Datum uzavření Smlouvy:

 

Jméno a příjmení:

 

Adresa:

 

E-mailová adresa:

 

Zboží, které je reklamováno:

 

Popis vad Zboží:

 

Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace, případně uvedení čísla bankovního účtu pro poskytnutí slevy:

 

Zároveň žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem včetně data a způsobu vyřízení reklamace. 

Datum:

Podpis: 

 


 

PŘÍLOHA Č. 2 - FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Adresát:                Sabina Hofman

Tímto prohlašuji, že odstupuji od Smlouvy:

Datum uzavření Smlouvy:

 

Jméno a příjmení:

 

Adresa:

 

E-mailová adresa:

 

Specifikace Zboží, kterého se Smlouva týká:

 

Způsob pro navrácení obdržených finančních prostředků, případně uvedení čísla bankovního účtu:

 

 

Je-li kupující spotřebitelem má právo v případě, že objednal zboží prostřednictvím e-shopu společnosti Háčknu ti – Sabina Hofman („Společnost“) nebo jiného prostředku komunikace na dálku, mimo případy uvedené v § 1837 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů odstoupit od již uzavřené kupní smlouvy do 14 dnů ode dne převzetí zboží, a to bez uvedení důvodu a bez jakékoli sankce. Toto odstoupení oznámí kupující Společnosti písemně na adresu provozovny Společnosti nebo elektronicky na e-mail uvedený na vzorovém formuláři.

Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, zašle nebo předá Společnosti bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, zboží, které od ní obdržel.

Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, vrátí mu Společnost bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, všechny peněžní prostředky (kupní cenu dodaného zboží) včetně nákladů na dodání, které od něho na základě kupní smlouvy přijala, stejným způsobem. Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který Společnost nabízí, vrátí Společnost kupujícímu náklady na dodání zboží pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Společnost není povinna vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než ji kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží Společnosti odeslal.

 

Datum:

Podpis: